PRINTED BLUE SKIRT



I am a real summer person and can't wait until the days increase in length, the sun will be stronger and temperatures get warmer and I can get my dresses and skirts out again.

However, that will take a while here in the Bavarian mountains as we still have snow... so I have no choice but wearing my new printed skirt with thicker opaque tights.

Ich bin ein absoluter Sommertyp und warte sehnsüchtig darauf, dass die Tage länger, die Sonne stärker und die Temperaturen wärmer werden und ich endlich wieder Kleider und Röcke tragen kann.

Aber leider wird das hier in Bayern noch einige Zeit dauern, wir haben noch Schnee und bis dahin muss ich meinen neuen Rock wohl oder übel mit blickdichten, dickeren Strümpfen tragen.







Skirt H&M | Blouse H&M | Jeans Blazer Esprit | Heels Esprit | Bag Longchamps | Necklace Bijoux Brigitte

In my last post I talked about age appropriate dressing and also mentioned short skirts.
The length of this skirt is something I feel comfortable with. Paired with dark tights or boots now or - even better - with tanned legs in summer!

In meinem letzten Post habe ich über altersgerechten Stil geschrieben und auch über kurze Röcke. Mit dieser Länge hier fühle ich mich wohl - entweder mit einer dunklen Strumpfhose, Stiefeln oder nur mit gebräunten Beinen - was mir noch wesentlich lieber ist!

Have a great weekend.
Annette



Photos taken by my daughter Alena
visit her blog