PARTY À LA FRANCAISE





Ready for the party at my French friend's house in Munich. Her invitations are always a big success and V. truly incorporates French charme and style!

Usually I choose a dress for such an occasion and I thought about wearing my new LBD - see here. However, since some driving was involved and the weather being dreadful with snow and rain these days, I opted for my new stretchy snake print trousers which are super comfortable and paired them with a nude chiffon blouse.


Ich bin bereit für die Party bei meiner französischen Freundin in München. Ihre Einladungen sind immer ganz besonders schön - V. hat einfach den speziellen französichen Charme und Stil!

Normalerweise würde ich ein Kleid tragen und hätte am liebsten mein neues Kleines Schwarzes angezogen, das ich Euch hier gezeigt habe. Aber erstens muss ich fahren und zweitens ist das Wetter einfach gräßlich! Es hat die ganze Zeit geregnet und geschneit. Daher habe ich mich für meine neue Hose mit Schlangenprint enschieden, die durch den Stretchanteil super bequem ist. Dazu trage ich eine nudefarbene Chiffonbluse.




H+M chiffon blouse





This outfit needed a bit of extra bling-bling. I got the statement necklace and earrings from Accessorize in London and they perfectly match the sewed-on gems.


Heute war mir nach extra Glanz und Glamour! Ich habe die auffällige Kette mit passenden Ohrringen bei Accessorize in London gekauft.










For the first time I am wearing my new fake fur coat! Thank you so much, C.










chiffon blouse H+M | snake print trousers H+M | velvet blazer Street One | clutch Forever 21 | fake fur coat Portuguese Design | necklace and earrings Accessorize


I hope you had a lovely weekend!
Annette